петък, октомври 27, 2006

хммммм

Скоро не бях писала... ама явно пък не е имало и к'во толкова да пиша
пак почнах да бачкам в Чикагото - само в понеделник и петък, а може би пък скоро да си остана за посточнно, което не е лошо като идея - стига да стане де :) ...
Тъпа е причината заради която се върнах - Красито и Галка напускат :( и Мартин напусна малко след като се махнах и вече е малко тъпо :( ама карай ше се опраим все някак, може пък и аз да не се задържа много много, знам ли...
Неска бях на работа с Десито, преди малко се прибрах. Изпратих я до тях - тя живее малко над Риска - щеше ми се да мина обаче ме беше страх... страх да не би някой пак да ме дебне от някъде, да сгафя :( и не минах, а се прибрах.
Оня ден Петко и Саса идваха до вкъщи с колата да ме видят - ей много ми беше ценно :)
Ще ми се всичко да си е както си беше преди месец, ама няма да бъде така то е ясно :(
Вече смених репертоара на песните
Chamilionaire - Ridin`(Radio - edit)
Kalwi Remi Explosion (DJ Theo Club Remix)
Kevin Sunray & Agent Greg - Breathe Easy-Original Vocal Miх
Тъй и тъй ми е скапано постоянно, че поне да не се спарвам със старите, отчайващи песни...

1 коментар:

admin каза...

още още ощееееееееееееееееееее :)